Kladdkaka

Igårkväll när jag satt vid datorn, fick jag syn på kladdkaka, och var bara tvungen att baka det :) Så idag blev det kladdkaka till frukost, haha. Inte speciellt nyttigt, men gott. Ska snart äta en bättre frukost :)

När jag vaknde idag så hör jag att Nitro är på brunnslocket i duschen. Han vet mycket väl att han inte får pilla upp den men gör det ändå när inte vi ser. Så när han hör mig komma upp så springer han ut från toan. Min lilla busunge! Han kan vara riktigt jobbig ibland, men framförallt när man ska gå och lägga sig och han ska busa. Så igår kväll väckte jag honom så fort han gick o la sig och försökte få honom att leka istället så han skulle bli trött tills inatt. Det hjälpte nog lite, han blev lite busig när andré gick och la sig, och precis innan jag gick o la mig, men sen kom han upp till sängen och snutta på sin snuttefilt brevid mig, lille plutt.

Sitter nu och dricker hallonbladste. Helt beroende av det, måste köpa en till för annars kommer detta te ta slut om några dagar. Idag ska vi besikta bilen, hoppas verkligen den går igenom.

Kommentarer
thakock Skrev:

hoppas det går bra med bilen! =D

2010-01-07 @ 13:05:43
URL: http://briadlover.blogg.se/
thakock Skrev:

hoppas det går bra med bilen! =D

2010-01-07 @ 13:06:33
URL: http://briadlover.blogg.se/
Lisa Skrev:

Åh gud vad gott med kladdkaka!

Skulle jag med behöva baka.. eller iaf äta :)

Hihi.. kram!

2010-01-07 @ 23:03:33
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: