Kärlek, lycka!

Jag lever i min dröm, detta var min dröm. En dröm jag trodde aldrig skulle hända. En dröm som för bara 1 år sen var för långt borta så det kändes som det aldrig skulle inträffa. I min dröm var jag lycklig med André, och vi älskar varandra enormt! Tillsammans har vi skapat världens finaste perfekta dotter, som dessutom heter Nikita, som också var min dröm. Vi har även dom 2 finaste katterna i världen! Visst att Nitro har sina nackdelar har han även sina bra sidor.

Jag kommer snart explodera av all kärlek och lycka jag känner just nu! Och den växer sig bara starkare och starkare för varje dag. Jag kan bara sitta och titta på våran perfekta dotter och börja stormtjuta, inte för att jag är ledsen, utan för jag är såå himla lycklig över mitt liv. Mitt perfekta liv! Skulle inte vilja byta ut mitt liv mot något. Nu för tiden har pengar helt tappat värde, så länge jag har saker så det räcker till min dotter så skiter jag i om vi har mer pengar över till oss. Bara hon har det bra, så har jag det bra!

Alltid kommer jag sätta min dotter först, kommer alltid älska henne mer än ord kan beskriva, kommer alltid finnas där för henne och trösta henne när hon har det svårt. Skratta med henne när hon är glad. Livet har helt plötsligt fått en helt annan mening, detta är meningen med livet och jag älskar varje sekund jag får uppleva detta. Detta är kärlek och lycka på riktigt!

Kärleken till våran perfekta dotter växer sig större och större för varje dag som går ♥




Vackra prinsessan med stoora nappen i munnen. Fanns mycket intressant att kolla på när man låg i babysitten framför tv:n :)




Snuffsan igår i bilen, obeskrivlig kärlek!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Förstår att din kärlek måste vara enorm. Hon är ju så söt! Man kan ju inte önska sig något mer! =D

2010-01-30 @ 11:51:48
URL: http://briadlover.blogg.se/
Fru Evelina Skrev:

Haha men shit så sött med stora nappen! Är det verkligen 0-6 månadersnappar?



Kram!

2010-01-30 @ 23:15:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: