Johan falk

Jag har precis kollat på Johan falk, det är ju så bra. Och man tröttnar aldrig, och denna gången märkte jag även en till sak som jag inte visste förut :)

Under tiden jag kollat på Johan falk har jag varit duktig och vikt och hängt in tvätten. Ibland kan det ta upp till 2 veckor innan vi orkat hänga in den :) Men det är bättre att jag gör det, för André viker inte in det utan knölar in det. Så det finns ingen plats till allt, och det är mycket skrynkligare när man ska använda det.

Jag ska väl inte va uppe sådär jätte sent hade jag inte tänkt, men skulle inte förvåna mig om det blir efter 2 ändå, som vanligt. Måste snart vända tillbaka dygnet lite mer, måste ha bättre rutiner nu när man snart ska få bebis tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: