Jag börjar sakna dig

Vi har precis kollat klart på en film, kommer inte ihåg vad den heter men var faktiskt bra :) Och nu ska älsklingen snart gå och lägga sig.. Känns som han precis kommit hem och nu ska han gå och sova. Han packar ner kläder för att spela  innebandy i morgon med jobbarkompisarna, tycker det är kul för honom, mest för att han får röra på fläsket :)

Idag kom älsklingen hem sent, eller senare än han brukar. Runt 16.00 ringde han så åkte vi och handla, sen har tiden försvunnit. Jag saknar dig ju, och nu får jag inte ens träffa dig den där viktiga timmen på lunchen, det gör mycket.

Jag har varit lite duktig idag och dammat av lite här i vardagsrummet. Fick lite städhjälp av Nitro :) Spännande när man ställer fram en skål med vatten i :) Han såg jätte rolig ut, men när jag skulle filma så sluta han. Det såg ut som han inte sett vatten förut, och doppa ner hela tassen :) Skulle varit roligt att få med det på film, men nej.

Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

jobbig känsla det med att sakna sin karln. :(

upplever samma sak, ni får passa på att hålla om varandra nu för det blir verkligen betydligt mycket svårare sen. kramisar!

2010-01-13 @ 20:47:31
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
thakock Skrev:

Usch, min sambo kom hem halv nio idag. =/ Det suger!



Gulliga nitro! =D

2010-01-13 @ 20:58:06
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: