Idag..

.. Har jag varit hos Natalie en sväng, sen följde hon med hit. Så har vi suttit och pratat och spelat kort. Jag försökte få hennes son o sova, men han ville verkligen inte fast han var hur trött som helst, men när hon skulle söva honom somna han direkt :) haha. Men jag lär mig väl sen o söva bebisar hoppas jag :)

Annars har det väl inte hänt så mycket idag, älsklingen har varit duktig och diskat och gjort rent i köket :) Och idag för 1 gångs skull åt vi nyttig mat, pasta sallad med fullkornspasta, det ända onyttiga var såsen :) Men gott var det.

Jag har funderat på hur jag ska göra med mina små älsklingar sen när vi måste åka in. För jag vill inte ha dom kvar här och någon kommer o ser till dom eftersom Nitro inte lyssnar när Stumpen säger ifrån, o då blir det synd om Stumpen. Så funderar på om Stumpen ska vara hos Natalie och Nitro hos Andrés jobbarkompis, därifrån han kom från början. För då skulle jag också slippa tänka på att skaffa en till kattlåda, men ja vi får se hur det blir.

Nu ska jag sova, är så sjukt trött idag! God natt!

Kommentarer
Johanna - nybliven mamma Skrev:

sv: hihi tack :)

2010-01-10 @ 02:07:08
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Anna - Mamma till Saga & Hundtokig! Skrev:

När du väl ska söva ditt eget barn kommer det att gå som en dans :)

Min lilla Saga somnar nästan bara om jag själv söver ner henne, och det kom sig bara naturligt :)



Vad spännande det är nu! Snart är bebisen här, ohh så skoj!!



Kram

2010-01-10 @ 13:52:10
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Anna-Maria Skrev:

Titit.. ne jag tror inte heller vi får någon mega bebis.. Jag är väldigt liten i kroppen själv förutom magen.. =)

Vi hade st-måtten på 33-34 i tisdags så vi har lika stor mage..

Min kalaskula sprack ännu mer igår och så råkade jag klia lite där och då sprack jag ännu mer..



Men idag har jag så ont och vill bara att det ska sätta igång..

Hoppas du mår bra iaf..

Kram

2010-01-10 @ 16:20:51
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: