Hämtning av den nya bilen

Vi skulle hämta ut bilen vid 14.00 och det tar högst 10 minuter o gå dit. Men André skulle till banken först så han gick vid 13. Han hade lite brottom så jag fick väcka Nikita, som ändå skulle vaknat när som och gav henne mat och bytte blöjan och mat igen. När hon ätit färdigt la jag upp henne på bröstet ifall hon skulle rapa. Hon är lite dålig på att rapa efter måltiderna. Och denna gången fick jag världens spya över hela mig. Hon spydde nog upp allt hon precis fått i magen. Men vi hann precis bli färdiga tills André kom hem så gick vi ner dit.

André var som ett litet barn på julafton, men det är väl klart när man köper en ny fin bil :) Så André tog bilen hem och jag gick med barnvagnen själv första gången. Skulle ringa André när vi va hemma så han kunde hjälpa mig upp med vagnen, men precis då kom våran snälla granne och hjälpte till :) Tur att man har snälla grannar. Så jag ringde André och sa att han inte behövde komma hem än om han inte ville. Så han var ute och åkte ett tag, sen kom han hem för att hämta kläder till innebandyn sen åkte han igen. Jag har alltså inte fått åka med i bilen nått än. Han sa att vi kanske kunde åka en sväng sen ikväll, men vet inte om jag vill sätta Nikita i bilen när det är sånt här väder och mörkt ute så jag får helt enkelt vänta tills i morgon.

Jag tänkte att jag skulle duscha förut, kände mig inte speciellt fräsch. Så tänkte att när Nikita ändå sover så passar jag på. Jag duschade med öppen dörr, såg till så Nitro var där inne ( det är han jag inte litar på riktigt när det gäller Nikita ) och stressade mig igenom en dusch, sprang ut hit för att kolla så hon andades. Usch vad jobbigt det är att vara så orolig hela tiden.

Nu kommer snart pappa André hem, tror jag om han inte åker ännu mer med bilen :)


Kommentarer
Lisa Skrev:

Jo jag gick över 2,5 vecka med han...

Men de säger att han nog hade blivit ganska stor ändå..

Så nog är man nervös som en tok inför nr 2..

Hmm..



Hoppas att det går bra med nya bilen :)

Förstår att han vill åka mkt.. Såklart!

Kramar.

2010-01-28 @ 18:50:49
URL: http://fliza83.blogg.se/
Thakock Skrev:

kul med ny bil! =D



Ja, det är nog bättre att köra imorgon!



2010-01-28 @ 19:25:28
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: