Hallonbladste

Jag köpte hallonbladste i onsdag också, men jag tror inte det sätter igång förlossningen tidigare utan det var mest för att det stog att kroppen förbereder sig mer och sen efter förlossningen ska det hjälpa livmodern att läka snabbare, får väl se om det funkar. Men jag blev helt beroende av teet, hur kan något smaka så gott? Och jag vill inte dricka mer än 1 kopp om dagen, och eftersom det bara vad 20 påsar i så kommer dom ta slut typ den 18 januari om jag dricker 1 om dagen, så funderar på om jag ska köpa en till. I morse drack jag 2 koppar, men använde samma påse :) Men jag tror nog det har lite effekt iaf, har fått mer sammandragningar och mycket kraftigare förvärkar, och det började lite smått i onsdags när jag tog första koppen så man vet ju aldrig :)


Kommentarer
Janina Skrev:

Jag har druckit det sen 13 december och känner inga sammandragningar eller förvärkar i samband med teét, hade hoppats på att det skulle vara mer, så man verkligen känner att det hjälper livmodern... får hoppas det gör det ändå =)



Vad är det för märke? Mitt är i lösvikt, trodde inte det fanns i påsar, påsar är juh så mycket smidigare!

2010-01-01 @ 23:21:22
URL: http://janinajohansson.blogg.se/
Anonym Skrev:

ja verkligen skönt att de gick bra, och nu har man ju fått sett henne igen också :D hallonbladstee vart köper man sånt ? :)

2010-01-01 @ 23:54:21
URL: http://kissiekatt.blogg.se/
Saannis Fru & Blivande Mamma Skrev:

Jag var inne ett bra tag på att köpa hallonbladste men ångrade mig. Tycker allt flyter så bra på ändå med sammandragningar dagligen och förvärkar en del jobbigare och andra mildare. När är det beräknat att du ska ha? Hur känner du inför förlossningen? Kram

2010-01-02 @ 12:58:36
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: