God natt

Nu ska jag äntligen gå och sova, har varit trött hur länge som helst, men mitt chokladbegär har hållt mig uppe. Och vilken besvikelse det var att ta första tuggan kladdkaka. Smeten var god och smakade ungefär som den brukar, men kanterna på kladdkakan blev iaf goda.

Nej kladdkakan var så inte god så ville inte ha hela den biten. Men det hjälpte iaf mot mitt chokladbegär :)

Nu har Nitro jätte mega damp, och jagar stumpen, trots att han gång på gång fräser åt honom. Nitro springer efter ändå, så då slängde jag in honom i köket så får han va där och leka själv, eftersom han inte vill låte storebror va ifred!


När jag skulle kolla på videoinlägget så börja hn va så aktiv igen, och det kändes lite läskigt för ibland gjorde hn exakt lika dant som på filmen, samtidigt :)



God natt!♥


Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

jo precis, 65 kvm för 4 personer är lite litet, plus att det var 2 plans lägenhet en 2:a det gjorde allting mindre.



vi bodde också i en stor 1:a på 55 kvm innan vi flyttade, vi trivdes men det funkade inte i längden. oj det var ju bra. :) vart sökte ni den någonstans?

kram

2010-01-18 @ 08:20:51
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Lisa Skrev:

hej gumman!



det var en fin tanke av dig iaf :)

hihi.. det räcker så bra det med, tack så mycket!



vad blir det idag då?

ska nog ta oss till lekkompaniet idag vi.. så vi hittar på något för Oscars skull.. det snöar ju bara ute ändå :(

hoppas att du får en bra dag!



kramar.

2010-01-18 @ 10:45:39
URL: http://fliza83.blogg.se/
Sandra - gravid i v 28 Skrev:

tack för svaret angående nässpray.



Vi har bf den 13 april :)

Du har inte så långt kvar nu? :)

2010-01-18 @ 10:52:24
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: