God natt

Dom flesta som uppdaterar sina bloggar ofta gör det på dagen när alla läser, men jag är inte som alla andra så jag uppdaterar min blogg massa gånger på kvällen / natten istället :) Men då har ni iaf nått att läsa på morgonen sen, för då är det dåligt med uppdateringar tycker jag allt :)

Jag har haft en mysstund med bebis :) Filmade magen idag också, och under hela filmen som var på ca 1½ minut så rörde hn sig, men det syntes inte alltid, för ibland rörde hn sig längre ner i magen där jag inte filma.

Jag trodde hn hade somnat, men nu när jag sitter och skriver blev hn jätte aktiv igen, men klart hn känner igen det ljudet nu :) Tror även hn känner igen ljudet från sin speldosa, som jag försöker spela för henne / honom så mycket som möjligt. Sen borde hn också känna igen när Nitro spinner, eftersom han ofta ligger på magen och spinner :)

Nu ska jag och min mysiga lilla bebis krypa ner hos min mysiga lilla älskling, skulle precis skriva snarkande lilla älskling men precis då sluta han snarka, kanske va att han visste att jag skulle skriva det, för han tycker inte om när jag säger att han snarkar :) Min lilla ( stora ) plutt ♥

Kommentarer
:) Skrev:

fin blogg :)

2010-01-16 @ 02:24:42
URL: http://ihuvepamig.blogg.se/
Lisa Skrev:

ja de är så mys med bebis i magen alltså :)

och vad roligt att filma..

alltid skoj att kika på sen :)

jag filmade magen mkt med Oscar.. ska göra det med denna med någon gång när den är sådär otroligt livlig länge..

den brukar bara hålla på lite då och då ibland..



vad blir det idag då?

hoppas att du får en bra dag!

kramar.

2010-01-16 @ 08:47:56
URL: http://fliza83.blogg.se/
Tova Skrev:

Thihi, smart drag faktiskt att uppdatera på natten faktiskt! :)



Alltså, det känns så himla sjukt att faktiskt ha gått över tiden nu - man längtar efter BF-dagen sååå länge och sen så händer inte ett piss liksom xD

Samtidigt är det som att kroppen ställt in sig på att bli lugn och harmonisk nu, jag var nog mer nervös för några veckor sen. Bebisen måste ju ut förr eller senare, helt enkelt, och min kropp verkar försöka säga till mig att det kommer gå toppenbra ;) (hur konstigt det än låter)

2010-01-16 @ 11:58:51
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
thakock Skrev:

Haha, jag orkar inte vara uppe så länge! =P

2010-01-16 @ 12:00:50
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: