God natt

Jag blev klar med disken, duktig jag är :) Men när jag trodde jag var helt klar så vände jag mig om, jaha ännu mer på bordet också. Sen när jag kom ut hit stog det 2 glas här också så, jag var inte helt klar då som jag trodde.

Älsklingen sa förut när han gick och la sig vid 20.00 att det var ungefär 6 timmar kvar tills jag skulle gå och lägga mig, nej då jag ska inte va uppe så länge, och nej men 5½ timme längre. Sen kommer jag inte komma i säng nu direkt heller så ja, älsklingen hade nog rätt på 6 timmar. Så kommer jag förmodligen bli väckt runt 08.30 i morgon igen som jag blivit nu i 2 dagar, och när han väcker mig så är det oftast runt 08.30 - 09.00 vadå ha en inbyggd klocka :)

Mycket bloggande blev det ikväll också, men har man tråkigt så har man :) Men nu har jag iaf slagit rekord, eftersom jag uppdaterat jätte mycket i 3 dagar nu :) Men det vänder väl snart. Nej nu ska jag fixa mig för natten, God natt, sov så gott!

Kommentarer
thakock Skrev:

Du är uppe så sent! Jag hade aldrig orkat.... Haha jag är för gammal för det.. =P

2010-01-14 @ 09:32:12
URL: http://briadlover.blogg.se/
Lisa Skrev:

ja det är sjukt vart fort man får en vana :)

ha ha!

jag har en vana att alltid skriva ett inlägg på morgonen.. fattar inte varför, men det är något jag måste göra..

hmm..

har hunnit med att lämna Oscar på dagis iaf och tagit en promenad, sååå otroligt fint ute idag!

ska snart åka och köpa sushi till mig och en annan gravid kompis! älskart :)

vad gör du idag då?

kramar.

2010-01-14 @ 10:51:51
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: