God morgon

Snuttan vakna 06.40 och tyckte vi sovit färdigt. Jag är så glad över att hon sover så bra på nätterna. Igårkväll när jag ville gå och lägga mig ville hon inte sova. Jag ville gå och lägga mig efter 23 men tänkte att jag väntar tills hon vaknar. Sen väckte jag henne vid 00 för att byta blöjan och ge henne mat. Då vägra hon somna om, så hon var vaken 1½ timme, sen la jag henne i spjälsängen och hon låg och prata lite sen somna hon. Hon fick sova en stund i våran säng inatt igen. Gav henne tutten i sängen och orkade inte gå och lägga henne i sin säng. Men på natten sover hon ändå högst 3 timmar i våran säng så det är duktigt tycker jag!


Idag ska vi hämta ut den nya bilen. André har nog verkligen sett fram emot det, han har till och med skaffat en nedräknade på hur många timmar, minuter och sekunder det är kvar tills han ska hämta ut den :) Så bäst att försöka vara tyst så man inte väcker honom, då kommer han sitta och säga hur lång tid det är kvar varje gång minuterna tickar ner.

Nikita ligger med stora ögon och tittar på mig och har hicka. Hon är så himla fin och jag är så lycklig att just hon kom till just oss, skulle inte kunna önska mig något annat! Nu när jag fått henne känner jag att jag är bara glad över att jag gjorde aborten för 1½ år sen som jag till och från mått rätt dåligt av. Men vi var inte redo för att skaffa barn och då hade vi inte fått just henne! Det har varit en lång längtan, i flera år. Har viljat ha barn väldigt länge men inte än, men det har ändå varit en längtan. Nu sitter jag här med världens finaste dotter i famnen, och livet är hur underbart som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: