God morgon

inatt fick jag sova 4 timmar i sträck, sen krångla tuttarna för mycket så vi gick upp istället. Funderar på om jag inte ska pumpa precis innan hon ska äta o ge på flaska. Nappen funkar hur bra som helst, när den äntligen sitter rätt, som brukar ta rätt lång tid.

Nu ligger hon på mitt bröst och kikar lite, tror hon somnar snart o då ska ja passa på att äta frukost. Det sitter fortfarande i sig sen graviditeten att jag måste ha frukost, helst direkt när jag vaknar. Men nu måste Nikita äta innan jag kan göra det. Och på morgonen kan hon äta i 1-2 timmar med korta sovpauser innan hon är nöjd.

Jag är så lycklig att jag har dig Nikita, tack André för att du gett mig det finaste i världen!

Kommentarer
amanda a Skrev:

Du kan pröva använda bethanpen salva finns på apoteket för 30 kr. Det är för både barn med rådnad efter blöjan på rumpan och för såriga bröst vårtor så ni kan nog båda använda den :P puss och kram

2010-01-25 @ 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: