God morgon

Ja usch vad ont det gjort i hela mig hela natten. Men inatt fick jag iaf sova nästan 4 timmar i sträck. Sen hade hon ont igen, så la henne på bröstet och vi båda sov så i 2½ timme, mysigt och stelt :)

Sen lyckades hon göra världens bajsblöja så nu verkar magen va bättre, så skönt! Nu har hon precis ätit och ligger i spjälsängen, men hon ligger och pratar så hoppas hon somnar snart.

Nitro är nog lite svartsjuk på lilla Nikita som får all min uppmärksamhet. Förut hade ju Nitro nästan all min uppmärksamhet. Han gör allt han inte får när jag är i samma rum. Går upp på bordet och sånt. Så jag får försöka räcka till till honom också.

Nu vakna hon så får gå o ta upp henne.

Kommentarer
thakock Skrev:

Vad skönt att hon mår bättre! =)



Ja, tyvärr blir ens djur lidande första taget. När allt är så nytt!

2010-01-24 @ 11:05:06
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: