God morgon

Sessan somna sen, men vakna när jag la ner henne men till slut somna hon. Då va klockan lite efter 3, men sen fick jag iaf sova till klockan 7, så skönt det va. Sen gick vi och la oss igen efter mat och blöjbyte och sov till lite innan 9, nu ligger hon och sover på mitt bröst och jag funderar på att krypa tillbaka till den varma sängen.

Idag ska jag nog ha en riktig mysdag med mina älsklingar, eller iaf med Nikita. Vill ju att det ska bli varmare så man kan gå riktiga långpromenader men det är idag man lever så får väl njuta även att det är kallt ute.


Kommentarer
Lisa Skrev:

Hejsan!



Oh så ni får åka ich visa upp er lilla skatt nu?

Mysigt det där med :)



Idag blir det familjedag!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på ännu bara..

Själv dÅ?



kramar!

2010-01-31 @ 10:38:42
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: