God morgon

Inatt sov snuffsan nästan hela natten i sin säng. Men tror hon fick ont i magen så hon fick komma och lägga sig hos oss, en liten stund tänkte jag. Sen vaknar jag och stackarrs lilla Nikita ligger tätt intill både mig och André och har sin filt på sig. Hon var helt genomblöt av svett stackarn. Därför vill jag inte ha henne i sängen för blir dom för varma kan det leda till plötslig spädbarnsdöd.

Så jag gick upp för att byta pyamas, den andra var blöt rakt igenom och jag vill inte att hon ska bli sjuk pga en blöt pyamas. Det var väl 1 timme sen ungefär och efter det vägrar prinsessan somna om. Hon kunde ligga i sin säng och prata en stund men sen vart hon kelsjuk, och klart mamma inte kan låta bli att mysa med en mysig bebis :)

Idag ska vi hälsa på Nikitas mormor och plastmorfar och min mormor och morfar kommer dit också. Sen ska vi nog inte ha besök eller hälsa på någon på 1-2 dagar. Blir så nervös för att hon ska bli sjuk när hon kommer till så många olika miljöer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: