God morgon

Inatt har varit en hemsk natt. Gick o la mig runt 1 o va snivtrött, men kunde inte somna för det. På 1 timme hade jag varit o kissat 3 ggr, förstår inte hur jag kunde va så kissnödig. Sen efter ett tag började jag få riktigt ont i nedre delen av magen, typ mensvärksliknande fast 50 ggr värre! Så jag gick omkring här och hade ont o försökte va tyst för o inte väcka andré, till slut gick jag in i köket o stängde dörren och bara skrek av smärta, visste inte var jag skulle ta vägen, det börjar göra ont där nu igen, men jag hoppas inte det kommer göra lika ont för då vet jag inte vart jag ska ta vägen.

Hoppas eran natt varit bättre :)

Kommentarer
thakock Skrev:

oj, stackare! =O

2010-01-11 @ 15:45:45
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: