Fredagskväll = Fredagsmys ♥

Jag försöker njuta av all tid med min älskling nu innan bebisen kommer. Vet att man inte har samma tid för varandra sen så får passa på nu :) Därför dålig uppdatering idag, men ville hellre spendera min tid med min älskling, som just nu ligger i sängen och vilar.

Fast han är vaken, och ligger och pratar med mig så jag kommer inte på något att skriva :) När han inte är hemma eller sover kommer jag på hur mycket som helst o skriva om, även om det kanske är ointressant, men när han är hemma och vaken kommer jag inte på nått :)


Kommentarer
Zandra Skrev:

Hehe, jaa. Kom du o pussa på henne ;)

Hon är inte så mysig mer :( Hon har inte tid, måste sitta o snurra runt o allt hon ska göra. Men när hon är riktigt trött vill hon mysa :D Hihi

kram

2010-01-15 @ 21:35:26
URL: http://zandraak.blogspot.com
Tova Skrev:

Oh, snart dags för dig också ju!! 2 veckor va? :)

själv har man gått över snart 2 dagar nu, längtar efter bebis såå!! Men han vill inte ut i denna kylan :P

hehe

2010-01-15 @ 23:42:34
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: