Fredag

Ikväll blir det väl att se på Mr. Bean tror jag :) Han är ju så skön, så kan ju inte låta bli att titta :)

Idag har varit lugn dag. André diska lite, och jag har fixat med naglarna igen och läst nya gravidtidningen. Eftersom jag har 12 gravidtidningar eller nått så tänkte jag att jag inte skulle köpa den nya, men eftersom det var en extra tidning med förlossningspecial så var jag tvungen :) Det mesta som stog visste jag väl redan, och resten skulle man väl kunnat hitta på nätet, men jag gillar tidningar så :)

När vi va inne i stan i onsdags köpte jag en lotion från bebissakerna i mataffären. Helt underbar var den och min hud blev hur mysig som helst av den, den va väl rätt dyr för så lite kräm men man behövde inte mycket av den, och det är ju bra. Sen torka den snabbt in i huden, dom andra lotionen som inte torkar in får jag damp på, blir så kladdigt när man ska klä på sig och lotionen inte torkat än.

André är långledig tills den 5:e så det är rätt skönt faktiskt :) Men hans första lediga dag var iofs på julafton så.

Kommentarer
thakock Skrev:

Vad bra att du hittat en lotion som passar dej. Ja, det är verkligen irriterande när det klibbar. =/



Vad skönt att sambon är långledig! =D

2010-01-01 @ 21:14:33
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: