Fredag

När jag stängt av datorn inatt satt jag och busa med Nitro i 20 min. Han fick bara springa och springa och till slut var han helt död, han orkade inte ens lyfta på sig, så vad skönt tänkte jag o få sova. Men under tiden jag kissa, borsta tänderna och klädde av mig så samlade han kraft. Och började busa igen, men han var väldigt trött så visst att han inte orkade busa lika länge, men var får han energin ifrån?

När det äntligen blev tyst var väl klockan 02.00, men jag kunde inte somna för det. Låg bara och titta på min älskling och tänkte hur lycklig han gör mig, och hur lycklig jag är som får just hans kärlek, och då kom ju såklart mina hormoner fram så låg och grät massor, men för att jag var lycklig. Sen blev jag hungrig också, så vid 03.00 var jag uppe och åt, kissade en sista gång, sen sov jag som en stock fram till klockan 11.00 :) Har inte ens vaknat av att behöva kissa, så skönt :)

Äntligen fredag, och då kommer min älskade hem tidigt :) Men jag saknar fortfarande idol på kvällarna, kändes mer att det var fredag då.

Kommentarer
thakock Skrev:

vad skönt att du fick sova så länge utan att behöva vakna! =)

2010-01-15 @ 12:01:01
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: