Fredag

Äntligen Fredag, och nu ser man fram emot Fredagen mot vad man gjorde förra, då André redan va hemma :) Och Fredagar brukar bli lite extra bra, för det är nästan alltid på Fredagarna vi ska till Mvc. Det är för André slutar jobba tidigare på Fredagar, och han måste följa med på ALLA besök, det är faktiskt hans Son/Dotter också :)

Idag när jag vakna låg Nitro i spjälsängen igen. Han vet att han inte får vara där, men han reagerar inte när jag vaknar o försöker få ner honom. Tycker inte om att dom ska va i spjälsängen eller i vagnen, just för dom skulle kunna lägga sig på bebisen sen och kväva Honom / Henne som någon annan katt hade gjort. Men känns så taskigt emot både Stumpen och Nitro sen, eftersom jag inte litar på dom kommer dom få sova i hallen / köket. Och då blir det synd om Stumpen för Nitro vill busa med honom på kvällarna/nätterna men det vill inte han. Och Nitro kommer alltid upp och snuttar och myser på kvällen och morgonen. Men jag vill inte sova med bebis i sängen, det är säkert jätte mysigt, men bara för att jag läste att det kan leda till plötslig spädbarnsdöd vill jag inte riskera det. Och både jag och André rör oss väldigt mycket när vi sover, så känns skönare att ha bebis i sin säng.

Tog en bild på magen igår morse som jag glömde lägga in, vecka 36+2


Kommentarer
Evelina - Happily Ever After Skrev:

jag har nåt fel med hemsidan, därför det inte funkar... men det ska vara åtgärdat så förhoppningsvis fungerar bloggen snart igen!



så fin magen är!!

2010-01-08 @ 11:45:30
URL: http://happilyeverafter.se
Petra Skrev:

Jag vill inte heller sova med bebisen i sängen. Tänk om man råkar rulla över barnet eller sparka på det...eller om gubben slänger upp sina betonglår på bebben. Nej, fy, vågar inte riskera det!

Kram

2010-01-08 @ 11:49:34
URL: http://superpetrah.blogg.se/
thakock Skrev:

Usch så hemskt..jag trodde späddbarns död berodde på att dom fick för lite ömhet o beröring!



2010-01-08 @ 12:38:19
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: