Förväkar av godis?

Har suttit och vräckt i mig en påse godis, fast jag åt inte precis hela på en gång :) Men nu när jag satt och åt det sista fick jag såna riktigt onda förvärkar. Och jag tror bebis sparkas mot en nerv eller nått, för helt plötsligt domnar ena skinkan bort, sen blir det normalt igen. Svårt o förklara hur det känns, men skulle tro att det har o göra med nått bebis gör :) Jag skyller på det iaf :)

Älsklingen var faktiskt jätte duktig idag, jag köpte godis, men det gjorde inte han. Och han har inte ens smakat en enda! Så duktig han är :) Han börjar nog sin banting lite tidigare, för han vet att sen kommer vi hårdbanta :) Haha, eller jag kommer väl inte hårdbanta så mycket, beror på hur mycket jag går ner. Men det är mest för att kunna stötta André och göra det lättare för honom, och att äta lite nyttigare med mer motion har aldrig skadat faktiskt :)


Men jo det är bebis fel att det gör så ont, nu ligger hn och sparkar och jag vet inte vad vid min kissblåsa, och så börjar hn slå mot ryggslutet ungefär, och där gör det svinont när hn kommer emot. Det är ju inga lösa smällar man får heller, taskigt o misshandla mamma sådär :) Men okej, för din skull bebis, kan jag nog stå ut med all smärta, den går ju alltid över :)

Kommentarer
thakock Skrev:

Vilken busig bebis! =P



sv: okej, det var mkt! Ja, det är verkligen stort gjort!

2010-01-16 @ 12:00:17
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: