Fortfarnade ingen sömn

Har legat nu i flera timmar och försökt sova, men det gör så jävla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tyvärr menar jag tandvärken. Visst om man kunde få vila från smärtan iaf några sekunder, men nej har haft ont precis varje sekund sen kl. 18.00, jag har jättesvårt att äta, kan inte sova. Det kommer ju inte komma någon bebis då. Funderar till och med på att leta fram ett snöre och dra ut fanskapet. Värktabletter fungerar lika bra som att andas, hjälper inte ens lite. Vetekudden, nja det vill jag väl inte påstå, det kan va rätt skönt att ha den där ett tag, men sen blir det för varmt men hjälper mot just smärtan gör den inte.

Borsta tänderna - funkar inte
Borsta med koksalt - funkar inte
skölja med koksalt - funkar inte
värktabletter - funkar inte
vetekudde - funkar inte
sömn - kan inte somna

Någon som vill komma hit och dra ut en tand?

Kommentarer
Sandra - gravid i v 28s Skrev:

Fram till v 12-13 mådde jag illa och spydde. Men efter det har jag mått ganska bra.

Förutom att jag har foglossning som gör att jag inte kan ta mig upp ur sängen ibland :P

Sambon brukar få dra mig upp ur sängen, hih.

Hur har du mått? :)



Jag är jättenervös för förlossningen :S

2010-01-19 @ 14:27:21
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Celinn Skrev:

usch låter inte bra ;O

2010-01-19 @ 19:57:46
URL: http://ceeliinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: