Fortfarande vaken

Jag hade rätt om att jag skulle va vaken till efter klockan 02.00, fast jag tänkte gå och lägga mig tidigare. Älsklingen hade riktigt svårt att somna, han låg i sängen i säkert 1½ timme utan att sova. Men sen somna han lite innan 00.00 stackarn, han kommer ju va jäätte trött i morgon. Och nu går han upp 05.20, det skulle jag aldrig klara av! Då skulle jag gå och sova typ vid 18.00 eller nått :)

Förvärkarna och dom kraftiga sammandragningarna bara fortsätter och fortsätter, sitter med vetekudden på magen så dom gör inte så jätte ont nu, men den börjar bli kall och jag orkar inte gå in i köket och lägga den i mikron precis nu. Men skulle vilja hitta nått gott o äta, men det är det snålt om tycker jag! Tänkte förut att jag kan ju baka kladdkaka igen, men har inga ägg. Så hepp det sket sig.

Nu när jag sitter här och skriver har bebis kvällsgymnastik, och det gör ont när hn hela tiden slår på blåsan, men kan ändå inte låta bli att tycka att det är rätt mysigt! Måste passa på och njuta nu, även när det gör ont, för jag vet att man kommer sakna det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: