Föda ensam?

Grattis Tova till sonen :) Hon fick igår förlösa sin son HELT ensam på toan, då går det fort! Så nu är jag livrädd för att få föda ensam. Vad gör man egentligen i den situationen? Jag vill absolut inte föda utan André, men skulle ju föredra att ha barnmoskor där också. Har tänkt på det hela eftermiddan/kvällen. Att tänk om det går så fort så man föder ensam!

Idag har jag haft riktigt kraftiga förvärkar och sammandragningar heela dagen, och ont gör det! Och bebis hela tiden med sina små fötter vid mina revben, eller ja hn håller sig till det högra :)

Idag har vi gått till singel men åkte med kallesson tillbaka :) Lata älsklingen, men lite motion fick vi iaf. Jag tyckte vi skulle gå till affären också, men det gick ju inte, för André skulle handla snus på hemköp. Och det är ju ica som ligger närmast, fast det är typ 2 minuters skillnad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: