En vecka

En vecka har bara sprungit förbi, var tar tiden vägen? För 1 vecka sen låg vi fortfarande i förlossningssalen och Nikita låg och tutta lite men fick inget grepp. 1 vecka, och det känns som det var någon månad sen jag fick veta att jag var gravid. Jag vill ha en dosa så man kan spola tillbaka och playa tiden, då skulle jag spela denna tiden om och om igen, från att hon kom upp på bröstet tills nu.

Jag är världens lyckligaste, jag har världens bästa André ( utan honom hade jag aldrig klarat det här ) och jag har världens bästa dotter som är så snäll och gnäller lite när hon vill ha mat. Nu gnäller hon inte när man byter blöjan heller, tar fram en skål med varmt vatten och torkar med det istället för iskalla våtservetter och då ligger hon hur snällt som helst, Min lilla ängel ♥

Kommentarer
Tova Skrev:

Aww vad roligt :)



Förstår förresten precis vad du menar, man önskar verkligen man kunde spola tillbaka tiden ibland och bara njuta.. speciellt nu när man vet att graviditetn slutade i något så underbart :)

och visst går tiden fort, vår grabb är snart 2 veckor, men dagarna bara flyter ihop liksom :)

2010-01-27 @ 13:13:33
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: