Desperate Housewives

Såg nästa avsnitt av desperate housewives förut :) Jag kunde inte vänta till någon gång i vår för o få veta vad som händer, för nyfiken för det :) Men det var faktiskt bra som alla andra avsnitt är, men jag trodde det skulle va mer spännande faktiskt.

Nu har jag precis kollat på Johan falk, 4:e gången jag ser den och finns fortfarande en del saker som jag inte kom ihåg hände :) haha. Snacka om att ha dåligt minne, det var ju inte speciellt längesen jag såg den första gången :)

Jag har varit duktig och iaf diskat idag, tvätten tog jag aldrig tag i, så får väl ta den i morgon. Nu ska jag snart krypa ner i sängen hos min älskling, som gick o la sig för 1½ timme sen men har fortfarande inte somnat, men kan ha o göra med att han smygkollade på Johan falk :) haha.

God natt !

Kommentarer
Anonym Skrev:

haha jaa han är så söt.

det står så för jag har planerat kejsarsnitt på onsdag, så det är bara 3 dagar kvar, eller 2 nu :D

kram

2010-01-11 @ 00:10:39
URL: http://kissiekatt.blogg.se/
Lisa Skrev:

Åh vad spännande :) Hihi..



Jag önskar att desperate börjar nu.. Vet du när de börjar? Kan inte heller hålla mig nå mera.. nyfiken ju :)



Igår så vart det innemysdag! är ju fortfarande sådär iskallt ute :( Fy sjutton! Inge skoj alls.. men var och hälsade på en kompis igår iaf, det var mys det!



Vad blir det idag då? kram.

2010-01-11 @ 09:37:10
URL: http://fliza83.blogg.se/
thakock Skrev:

Avsnitt 12 är ute nu på samma sida! =D

2010-01-11 @ 15:51:21
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

ser ut som tvätten får vänta en dag till va ???

2010-01-11 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: