Dagen

Det var trevligt att få pappa på besök, det händer inte allt för ofta :) Han tyckte magen var enorm, och läskig :) hehe. Och så sa han att han var med på min äldsta brors förlossning och min, så han tänker inte vara med när jag ska föda :) Men det är lugnt, för jag vill bara ha André där.

Jag har fixat med naglarna. Jag köpte ett startpaket på Nail4you för 1½ år sen. Har fortfarnade kvar det mesta, man fick 520 naglar så dom har räckt iaf :) Det är 1 storlek som tagit slut. Så nu har jag fixat naglarna med gelé på och haft händerna i UV-lampa. Jag kände mig verkligen som ett barn på julafton när jag öppnade kartongen igen. Har haft den hos pappa i ett år nu utan att tänkt på den :) 

Älsklingen har gått och lagt sig, men han ska iofs upp o jobba 05.35 stackarn. Kommer sakna honom nu när han varit hemma så länge. Men han är ju ledig på onsdag igen :) Och snart kommer han ju va ledig i 10 dagar, dit längtar jag! Fast bebis får gärna stanna kvar där inne till den 1 februari ändå. Då får hn iaf fint personnummer, 100201 :)  

Kommentarer
thakock Skrev:

Oj, vad kul att du fick leka med naglarna! Sånt kan inte jag... =P



sv:Okej, men julmust är ett måste ju! ;D



Tack!

2010-01-05 @ 08:47:23
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: