Bröstmjölk överallt!

Så fort Nikita river sig lite någonstans eller där hon har ett litet sår från sticket i måndags så blir det bröstmjölk på. När jag har något sår blir det bröstmjölk på. Nikitas filt är helt nermjölkad och igår när jag vakna var det en STOR fläck där jag legat med tuttarna, Nikita hade inte ätit på ett tag då. Så här har vi verkligen mjölk överallt :)

Fick sova en stund förut, eller typ 2 timmar och jag sov jätte tungt. När André skulle väcka mig reagera jag knappt utan tänkte mer låt mig va jag vill sova, sen hör jag honom säga Nikita är hungrig, då vakna jag till liv. Det kändes väldigt obehagligt att sova så tungt att jag inte ens hörde Nikita. Men det känns som jag sovit en heeel långt natt, skönt!

Kommentarer
Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen Skrev:

Du behöver all sömn o vila du kan få! Förstå vad din kropp har jobbat, i många måanader :)

2010-01-27 @ 23:06:03
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
sanne. Skrev:

söt blogg du har! :)

Haha, låter spännande, lycka till! ;)



Kram

2010-01-27 @ 23:07:09
URL: http://whiteclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: