Börjat diska :)

Ja här är det inte konstigt att man står och diskar klockan 1 på natten :) haha. Har diskat upp stället fullt, men ser ingen skillnad. Och det får plats väldigt mycket på stället. Hur kan det bli så mycket disk?

Jag hade egentligen inga planer på att ta disken inatt, utan tänkte "spara" den till i morgon, som jag också gjorde igår :) Men nu när jag vart hungrig och det inte fanns några djupa tallrikar rena, eller någon sked så tänkte jag att då diskat jag upp lite av disken iaf. Men nu väntar jag på att det ska torka, sen ska jag gå och fortsätta med disken, om inte orken försvinner igen, som det brukar göra. Den kommer fort, och försvinner lika fort.

Kommentarer
Anonym Skrev:

vad duktig du är puss puss

2010-01-14 @ 09:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: