Bebis testar mamma smärttålighet

Nu har jag ju kommit på varför hn sparkas så mycket vid revbenen och slår på kissblåsan och typ ryggslutet, hn försöker bara testa min smärttålighet, för lite smärta måste man nog tåla för att orka stå ut under alla timmarna på förlossningen.

Kroppen är skapt för att kunna föda, men det är ju en alldeles för stor sak som ska ut genom ett alldeles för litet hål, men det är ändå inte den smärtan jag är rädd för. Utan värkarna. Kan förväkar göra såå ont, och om man jämför dom med dom riktiga värkarna så känns dom knappt, hur ont kommer det då göra?

Jag hoppas verkligen att André kommer kunna hålla sig lugn, iaf framför mig, men det tror jag nog att han kan, och hoppas det för annars kommer han väl stressa upp mig.

Vad underbart det är när bebis busar runt  i magen och bara sitta och titta när hn drar sitt ben och sin fot över hela magen. Och hur man ser tydligt att det sticker ut en liten fot där :) Tycket det känns som hn har små fötter, men på ultraljudsbilden ser det ut som hn har jäätte stora fötter :) haha. Stora fötter eller små fötter, 10 tår eller 4 tår, för mig kommer du ändå vara helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: