Barnvagnspremiär

Idag blev det att vi kom ut i kylan. Var riktigt skönt att få lite frisk luft. Och var hela tiden tvungen o känna så hon inte kändes för varm i nacken och inte för kall i ansiktet. Vi gick in på ica sen gick vi och mötte sandra vid station. Vi fick 2 fina pyamasar av sandra, och 2 mössor på min beställning. Roligt att hon får så mycket saker! :)



Pappa med vagnen



Mamma med vagnen

Vi bråka om vem som skulle gå med vagnen, men tyckte vi fördela det bra ändå :) Och jag sa det är faktiskt jag som har klämt ut henne :) haha.

Snuttan var vaken jätte länge förut, säkert 2 timmar. Så ville hon ha mat, sen byta blöja, mat igen, mysa lite på bröstet med öppna ögon och kika lite på sandra, sen äta igen. Sen var hon riktigt trött :) Jag fick till och med gå in och duscha, men då hade hon vaknat men för 1 gångs skull dög det att ligga på pappa en stund också.

Kommentarer
thakock Skrev:

Vad roligt med premiär! :)



Fina bilder!

2010-01-24 @ 21:25:21
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: