Äntligen några timmar sömn

Jag fick en tid vid 10.40, tiden dit kändes som en evighet, försökte sova men slumra bara till sen vakna jag av smärtan igen. Kommer till tanläkaren vid typ 10.30 och då är det världens väntetid för det finns bara 1 läkare och det var rätt många i väntrummet. Så vid 11.08 fick jag komma in, och 11.10 fick jag bedövningen. Efter 17 tommar och 13 minuter konstant smärta kom jag till himlen. Det var seriöst det skönaste jag varit med om när den där bedövningen började verka.

Men eftersom det bara var 1 läkare och rätt många där hade han inte tid att dra ut tanden, så han rensa ut tanden och "filade" vid roten med nått sen la dom på någon sak som skydd, så ska jag dit och dra ut tanden den 18 februari.

Så fort jag kom hem sprang jag till sängen,  var så jävla trött och somna som ett litet barn. Hade såklart mysigt sällskap av Nitro som låg och sov tätt intill. Även att jag bara sovit typ 2-2½ timme känner jag mig utvilad efter denna hemska natt. Bedövningen är fortfarande i, men känns att den är påväg bort, det kitlas på hela läppen :) Nu ska jag försöka äta nått, stackars bebis har bara fått 3 mackor på typ 12 timmar, men är ändå inte hungrig.

Tack för alla fina kommentarer, ni är underbara!

Kommentarer
Daniel Skrev:

Huh ryser.. men det e gjort å över nu!!

2010-01-19 @ 15:24:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Sandra - gravid i v 28ss Skrev:

Jag är förvånad över att jag gått upp så lite i vikt faktiskt. För jag äter massa onyttigt och jag äter ofta :P



Jag har haft förvärkar lite då och då. Och de gjorde ondare än jag trodde, vilket fick mig att bli ännu mer nervös för förlossningen och de riktiga värkarna.

Det jag är mest rädd för är att jag ska spricka jättemycket :S

Men sen när man närmar sig förlossningen vill man nog bara att det ska sätta igång så man får sin bebis :)

Vet ni vad det är för kön?



Kram!

2010-01-19 @ 15:32:36
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Sandra Skrev:

Den supersöta bodyn kommer från Zara! finns i blått rosa eller vitt. :)

2010-01-19 @ 15:43:03
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: