Amningste

Beställde nyss hem amningste. Har märkt att Nikita får ont i magen när hon ätit. Inte varje gång men det blir oftare och oftare. Jag dricker ingen mjölk och äter ingen choklad så vet inte vad jag skulle sluta med för att se om det blir bättre heller. Typ det enda jag äter är panpizza just nu och jag dricker bara vatten, coola ibland men inte i större mängder.  Hoppas det hjälper annars får jag testa såna droppar man kan köpa. Vill inte att min sessa ska ha ont i magen ju.

Vi va ute och åkte en sväng med bilen, fortfarande är vi lika nöjda :) Stort plus är ju att baksäterna också är sköna, det var dom verkligen inte i volvon.

Nu ska vi mysa ner oss framför datorn och se på film, snuffsan ligger på mitt bröst och sover, och vaknar till ibland och ligger och ålar sig, tror det är för magen. Bara hon inte får kolik, då kommer mitt hjärta dö. Jag får ont i hela kroppen nu när jag vet att  hon har ont, usch nej det vill jag verkligen inte! Där hoppas jag hon fått mina gener, vi hade inte kolik från mammas sida, men på Andrés sida har alla haft kolik. Och hon är ju än så länge jätte lik André, så skulle inte förvåna mig.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch, hoppas ni slipper kolik! =/

2010-01-31 @ 18:16:59
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: