Amningscravings?

Min diet som jag bara måste ha är vatten och bananer. Och det är nästan lika stort sug som gravidcravingsen var, så det är nog amningscravings :) Det ända jag äter är panpizza ( tyckte ej om under graviditeten ), mackor, filmjölk och såklart bananer, det enda jag dricker är vatten så det är ju bra :) Förut när jag var gravid drack jag jos för flera hundra i veckan så där sparar vi iaf in lite pengar, men dom går åt ändå.

I morgon ska vi hämta ut bilen, måste det fortsätta snöa? Är vädret såhär i morgon ( som det förmodligen kommer va ) så vill inte jag ha Nikita i bilen och då får inte jag va med när André ska provköra den, fusk!

Idag var Natalie, Robert och STORA Kevin här. Sist man såg Kevin var han både stor men ändå liten, idag när man såg honom var han jätte stor :) När Kevin föddes var Nikita 2-3 veckor ung bara och inte ens 1 cm lång :)




Stor vs liten :)
Natalies öga ser värsta läskigt ut :)





Pappa André matar Nikita första gången. Hon vart lite tuttig så jag pumpa ut lite mjölk så pappa kunde mata. Så fina ni är mina älsklingar!


Kommentarer
unique Skrev:

hahaha... jag har oxå banansug. och mat i massor. äter som en häst. mina graviditetskilo lär finnas kvar ett tag till

2010-01-28 @ 09:26:30
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: