Alla får sina bebisar nu

Älsklingen har åkt tillbaka till jobbet igen efter att varit hemma på en snabb luch. Förstår inte hur jag kan sakna honom så fort han stänger dörren. Men nu har jag ju vant mig vid att ha honom hemma, längtar så tills vi ska få mötaa vår son eller dotter första gången, då får han vara hemma i 10 dagar till :)

Jag har följt ändå rätt många gravidbloggar senaste tiden. Och nu har ungefär hälften fått sina bebisar, jag vill också ha min bebis! Nu dom senaste dagarna är det 3 stycken av bloggarna jag följer som fått möta sina barn för första gången, grattis till er! Jag vill också!

Nu ska jag gå och fixa med naglarna igen, jag kommer nog aldrig bli helt nöjd, och när man har gelé på är det svårare att få dom sådär man vill ha dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: