2 veckor till Bf!

Idag är det endast 2 veckor kvar, 14 dagar. Så det är lika stor chans att bebis kommer nu, som 2 veckor in i februari, spännande.

Förvärkarna fortsätter, och igår när jag gick och la mig började dom göra ondare, och dom höll i sig länge också. Hade en förvärk i kanske 1 minut och sen gick det kanske 30 sekunder så kom det en igen och varade länge, men sen avtog dom lite. Blev väldigt nervös när dom kom så tätt och höll i sig så länge. Sen gick jag och hämta vetekudden mellan förvärkarna och den hjälpte lite, eller rätt mycket för då när jag fick en förvärk kändes det som vanlig mensvärk, så skönt :)

Idag ska vi åka och titta på våran bil ( den är inte våran än, kanske inte kommer bli det heller men säger ändå våran ) och se vad dom säger. Det är bara sommardäck på den bilen, men jag tycker att om vi ska testköra den så måste dom ju byta till vinterdäck, och jag tycker ändå att vi ska testköra den.

Bebis är nog trött idag efter all gymnastik inatt, hn har knappt rört sig alls sen jag vakna. Fick några små rörelser precis när jag vakna, men sen somna hn nog om igen :) Min lilla bebis, kan inte förstå att det ligger en liten människa i min mage :) Tänk att det kommer in en sån liten sak, och 9 månader senare kommer det ut en stor bebis :) Rätt coolt egenltigen.



Nu sitter jag med vetekudden på magen, men den hjälper inte sådär jätte mycket. Mycket prat om förvärkar nu, men ja har jag ont så måste jag skriva att jag har ont. Och det kan sätta igång till riktiga värkar, så man vet ju aldrig :)

Kommentarer
Anonym Skrev:

2010-01-18 @ 20:09:13
Linda Skrev:

Hej ! När är ditt bf datum ? Mitt är den 3 februari :) Men det känns som ngt har varit på G hela jävla dagen ! Men svårt att veta riktigt, känner som du, om man ringer förlossningen och inte blir inskriven skulle man bli så besviken ! Lycka till !

2010-01-18 @ 20:10:24
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: