1 Februari 2010

Det måste vara meningen att bebis ska titta ut just det datumet. Jag vill att bebisen ska komma just det datumet och när mamma kom med järntabletter så räknade jag hur länge dom skulle räcka, om jag tar dom varje dag utan att glömma någon, så tar dom slut den 31 januari. Så det måste ju vara meningen att bebis ska komma den 1 februari då, tycker jag iaf:)

Nu ska jag gå in på namnsidor och se om jag hittar några andra fina namn, men blir det en flicka så SKA hon enligt mig heta Nikita, men då kanske hon inte ser ut som en Nikita alls. Och om det blir en pojke så måste vi ju ha något favoritnamn, även om det kanske inte kommer bli just det namnet.

Kommentarer
Emma Skrev:

Amen gud, din BF är ju snaaaaaaaaaaaaaart! Bli alldeles nervös för din skull, jag får vänta till 25 mars, cirka ;-)



Och det där med namn är ett gissel tycker jag.



Ha det bra! (",)

2010-01-14 @ 13:34:05
URL: http://emmaochco.se
thakock Skrev:

Hehe, vi har redan bestäm namn! :P



sv: tack så mkt sötis!

2010-01-14 @ 19:27:41
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: