Bildinlägg


Nikita syr gardiner med sin mormor, som för övrigt är helt underbar! Jag var ju sjuk hela veckan som varit och har inte orkat göra nått, knappt orkat ta hand om Nikita så hemmet har verkligen sett förjävligt ut, och jag har viljat men inte orkat. Så när mamma var här och sydde gardiner börja hon diska lite, sen sydde hon färdigt och fortsatte diska, jätte mycket. Fast egentligen hade hon inte tid så hon blev jätte stressad. Tyckte det var vädligt gulligt av henne iaf :)


En koncentrerad bebis, kanske också ska sy när hon blir äldre? :)


Ställde sig nästan upp i spjälsängen igår, inte riktigt. Ja då börjar det jobbiga när hon ska sova sen, att när hon inte vill sova så ställer hon sig upp istället :)



Jag ska bli som min pappa när jag blir stor, alltid sitta vid datorn och ha hörlurar på mig :)


Jag fick lite hjälp när jag packade skötväskan, det var bara det att jag precis packat färdigt den, vände mig för 1 sekund och tittar tillbaka och hon har redan hunnit riva ut allt :)

Min lilla hund som stoppar allt i munnen och drar, och försöker på så vis få bort en bit, skitkul när hon lyckas få bort en bit tycker hon :)



Gårdagens Nikita innan bilresan


Och på bilresan såg hon inte så road ut heller. Så vi satt och lekte med kameran och tog typ 500 bilder på oss :) haha.


Men det var inte roligt om inte mamma också var med på kortet :)



Kärleken till sitt barn är verkligen störst i världen, den kärleken går inte beskriva den måste upplevas ♥

Kommer ALLTID gör ALLT för dig, ALLT för att du ska ha det bra, ALLTID


Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

hehe nej, Datum 9 april 2010



090410 .



jag förstår din rädsla, då har vi samma rädsla tror jag.

man vill ju inte stå där själv, skaffar man barn så har man ju valt att leva med pappan och hålla ihop som en familj, det han upplevt med dig kommer han aldrig kunna uppleva med någon annan. man kommer närmare varandra under en förlossning.



nemen, hur kommer det sig att det vart så?? , man brukar ju känna sig mer stark i sitt förhållande efter att man gott igenom en sån stor grej oftast iaf. jag förstår inte varför han dras ifrån dig när han ska komma närmare dig, du är hans fru och flickvän samt bästa vän, du är mamman till hans barn och har bärt på henne, du är trogen och ärlig, vad mer begär han??



nu blir jag nästan rädd, jag vill inte att det blir så för oss. jag tycker att det är en stor fin sak som ska betyda något, ingenting man bara gör och sen glida ifrån varandra, så vitt jag vet tycker han också det. han tycker att jag borde släppa han mer om vi Förlovar oss helt.. de gör mig lite rädd, gör jag det är de risk att han känner att han kan göra vad han vill, och de blir bara fel. så jag vet inte..



Pussar och kramar till dig gumman, du är stark jag beundrar dig, vi verkar leva i samma sits fast du är gift och jag ogift. <3

2010-08-23 @ 08:30:16
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Vilken busunge hon är! Jätte söta bilder på er båda 2! =)



sv: Haha klart du får komma ;)

2010-08-23 @ 10:02:22
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

jag vill bara mumsa i mig er dotter, så gudomligt sööt .. det är tur att vi fick dem mest finaste ungarna i hela universum, och det är tur att våra ungar fick dem bästa föräldrarna ever. =)



sv : nää ta inte åt dig personligt av inlägget, hormoner ... jag orkade inte sitta och skriva till varenda jävel där ute att vi satte datumet först. =/



det tycker jag är jävligt skumt om du frågar mig, jag undrar om han inte gott in i en depression och saknar något i sitt liv, eller om han helt enkelt blir knäpp i huvudet av att få allt på ett silverfat.. =/ här hemma är det tvärt om, Gubben gör det mesta, han lagar mat , städar lägger grabben, tvettar och jobbar men vi håller oss ändå på en rak väg. vi pratar ut om det är någonting som bekymrar sen är det skit sak samma om det blir små tjafs vi blir alltid vänner. då är det faktiskt inte dig det är fel på, det är han som inte kan handskas med sig själv och sina känslor och tankar , han måste hitta sig själv och kunna prata om det.



vad skulle hända om du inte serverade allting på ett silverfat och lät det vara?



vi tänker iaf förlova oss nästa månad, kan vi skaffa ett till barn kan vi ta det steget, vi vill verkligen det, tony vill inte gifta sig för fort just för att det är speciellt och man vill vara säker på att vi är rätta för varandra, för mig känns det som att han alltid kommer vara min, vi är så otroligt lika i personligheten , måendet allt, så sjukt lika.. svårt att förklara, vi har samma åsikter, tankar , planeringar, vi mår dåligt samtidigt. osv.



pussar och kramar hjärtat <3

2010-08-23 @ 19:48:23
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: