Tisdag

Redan tisdag? Och imorgon blir mitt hjärta 30 veckor. Och jag minns såväl när man gick in i vecka 30, då var det ju inte alls långt kvar tills bebisen kom, och nu är hon helt plötsligt 30 veckor utanför magen också?

Våran metod på kvällarna fungerar inte alls lika bra längre, så det slutar med att hon ändå får skrika sig till sömns "/ Vissa dagar går det jätte bra och vissa kan hon skrika hur länge som helst känns de som.

Hon får nu inte längre plats i våran säng, så idag blir det att bära in hennes säng i vårt rum. Hon ligger absolut inte still och både igår och idag när jag vaknat så har hon stått i krypställning och gungat typ 10cm från kanten. Tråkigt, kommer verkligen sakna att sova med henne ju!

Och igår när jag vakna kunde jag varken prata eller svälja, det var hemskt. Jag hade så ont o halsen. Väldigt jobbigt när Nikita gjorde nått hon inte får och jag skulle säga ajaj och det kom inte fram ett ljud. Och när hon var duktig försökte jag säga det också, men kom inte fram nått ljud så fick klappa händerna istället :) Har fortfarande ont i halsen men inte lika. Dricker massa te med massa honung i :)

Min mobil har hon nu lyckats döda helt. Den är stendöd och går inte att ladda, så för tillfället har jag ingen mobil. Vilken tur att det knappt är någon som vill mig nått ändå :)

Ska försöka göra en ny design här, igen. Så får väl se hur det går sen också :)

Kommentarer
Linda Skrev:

Det är väl onsdag idag ? ;P

2010-08-18 @ 10:07:39
sara - mamma till wilda Skrev:

Ser att du ändrat om lite. Va fint

2010-08-18 @ 11:24:37
URL: http://saratilling.devote.se
Thakock Skrev:

Meh! Jag tyckte ju jätte mkt om den andre desigen! =P

2010-08-18 @ 17:46:24
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: