Städ

Idag fick vi en sovmorgon, vid 10 ringde det på dörren och vi låg fortfarande kvar i sängen, men Nikita var klarvaken. Vaktmästaren som kom med våran dörr, som inte passade när vi flyttade in men nu så, skönt att kunna stänga om sig på kvällarna.

Jag och Nikita var borta hos Natalie & co förut en sväng, men Nikita blev jätte trött och ville inte sova så fick gå hem och lägga henne och hon somna på 2 sekunder. Då passade jag på att dammsuga överallt förutom hennes rum och tog tag i disken. Det märks när man dammsuger att det är mycket större :)

Jag vill köpa möbler o ha på balkongen så man kan göra iordning där ute också, har nätgardiner jag vill hänga upp där också, köpa en stor matta o lägga på golvet och köpa lite hyllor att ställa ljus på så kan man vara där ute med stumpen ibland också. Han är jämt där ute så vi får alltid ha öppet ut till balkongen, jag har funderingar på att ställa ut hans låda där också, men då måste den verkligen vara öppen jämt. Så vi får väl se hur det blir.

Nu krålar sig Nikita fram till mig, och sjunger lite för mig :)


Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

Riktigt fin header :) den lilla tösen är ju för söt. :) go och knubbig precis som dem ska vara. =)



sv : ja hon tog honom hela dagenen på lördag ska vi sova hos dem så jag får avlastning, det är inte lätt att vara flerbarnsförälder och få lite sömn, man behöver lite avlastning, vissa ser en som en dålig förälder men Varenda mamma behöver det. oavsätt om de bara är 1 barn. :)

kramar.

2010-08-05 @ 15:37:06
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
thakock Skrev:

Det är mysigt att göra iordning grejor! =)

2010-08-05 @ 19:29:58
URL: http://briadlover.blogg.se/
sara - mamma till wilda Skrev:

Aldrig fel med sovmorgon ju hehe

2010-08-06 @ 09:35:13
URL: http://saratilling.devote.se
thakock Skrev:

sv: Japp, enkel men ändå lite mer. =)

2010-08-06 @ 13:04:38
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: