Nej, nu blir jag arg!

André säger: Snöar de ute?
Jag: Nej de är klart det inte gör, det regnar bara.
André: Men de ser ut som snö.
Jag kollar ut genom fönstret, och titt på fan de snöar, och inte lite heller? Vad i helvete de ska för fan inte snöa i APRIL! Nu blir jag arg, och jag är så trött på snön. Jag som var så lycklig över att snön var borta, jag kommer döda någon om snön lägger sig!!!

Idag gick vi som vanligt upp vid 9. Sen dess har Nikita legat och gymat och kollat på tv. Så hon är nog trött nu eftersom hon brukar ha sin första nap vid 10-11. Förstår inte hur vi haft så tur som fått en dotter som sover så mycket som hon gör. Med tanke på att hon sover ca 13 timmar på nätterna borde hon inte sova så mycket på dan :)


Just nu utanför vårt fönster...

Kommentarer
Thakock Skrev:

Här är det ingen snö iallafall!



sv: Nja, det dröjer nog innan det blir barn. =P

2010-04-05 @ 16:22:24
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: