1 April

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon, 9.30 slår jag upp ögonen oag möts av världens smile, det tyder på att de kommer bli en bra dag!  Igårkväll var hon inte lika svår att lägga, men jag satt brevid henne så jag kunde stoppa in nappen så fort den åkte ut. När vaggvisorna var slut 20 minuter senare sov hon, skönt!

Hon har blivit jätte mammig, mer än förut. Nu får jag inte va ifrån henne många minuter om dagen utan att hon börjar skrika. Hon vill inte sova om hon inte får sova på mig och hon vaknar så fort jag lägger ner henne. Då tänker jag att hon kanske sovit färdigt nu och tar upp henne och hon somnar igen. Men jag tror att det kan va tänderna som brukar spöka, lilla fis.

Jag hade tänkt o försöka få ut oss på promenad i de fina vädret, men känner inte alls för att gå själv så får se hur de blir med de. Bökigt o få ner vagnen också! Så får se hur de blir med de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: