Till BB-väskan

Eftersom det varit en tråkig söndag utan något att göra passade jag på att skriva en lista på vad jag ska ha med till BB-väskan. Min lista ser just nu ut såhär:

Till Bebis:
- kläder, ytterkläder, tofflor, mössa
- Blöjor
- Våtservetter
- Skön filt
- Nappar
- Snuttefilten
- Täcke
- Nappflaska
- Bilbarnstolen
- Babyolja
- Kroppspuder


Till Mig:
- Mjukiskläder
- Amningsbh
- Amningsinlägg
- Bröstpump
- Tjocka bindor
- Sköna trosor
- Toalettartiklar ( tandborste, tandkräm, schampo, tvål, borste, nagelfil)
- Lypsyl
- Kamera
- Cocoabutter
- Tofflor
- Morgonrock
- Handdukar
- Tofsar, diadem
- Deo


Till andré:
- Ombyteskläder
- Deo
- Kalsonger, strumpor
- Mobil + laddare
- Snus


Viktiga papper:
- Blodgruppspappret
- Förlossningsplan
- Mvc journal
- Patientkort
- Leg


Allmänt:
- Tidningar / böcker ( tidsfördriv )
- Godis + dryck
- Penna + block
- Mynt till parkering


Så ser min lista ut än så länge :)

Kommentarer
malin Skrev:

oj, ska du verkligen ha med så mycket??

2010-01-20 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: