Tidsfördriv

Hur bor du: I en 1:a än så länge
Brukar du komma i tid: alltid
Hur lång är du: 171  cm
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: arbetslös
Vad har du på dig just nu: mysiga kläder
Har du någon fobi: spindlar
Hade du en bra kväll igår: ja, kvällen var bra.
Vilket är ditt senaste inköp: vet inte
Din favoritdryck på morgonen: julmust
Var fick du dina senaste pengar ifrån: födelsedagen
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg, va länge sen jag tog sönder nått.
Vem snackade du med senast: André
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: julmust
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte
Saknar du någon just nu: nej, alla mina älsklingar är här.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: När jag är gravid krävs inte mycket.
Någon jag stör mig på: -
Intressen: Barn, katt
senaste person du kramade: andré
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: andré
Vad drack du senast: julmust
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, då är ju bebis här :)
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga nu för tiden
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: som andré har ja :)
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja jätte nöjd
Vilken låt lyssnade du senast på: sabaton tror jag
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja andré, men det är ju hans säng också
Vad tycker du är äckligt: mycket
Har du pengar på mobilen: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: