Tiden springer iväg

Nu har jag kommit på varför tiden går så fort, för jag ser fram emot varje dag i veckan.

Måndag: 1 mindre vecka till Bf

Tisdag: Går in i en ny graviditetsvecka + desperate housewives

Onsdag: Nu närmar sig helgen

Torsdag: I morgon är det helg

Fredag
: Älsklingen kommer hem tidigare från jobbet, godis, chips och idol ( Fredagar och tisdagar är ju dom bästa :)

Lördag
: Helg, vaknar upp brevid min älskling och vi äter frukost tillsammans

Söndag
: Helg, vaknar upp brevid min älskling och vi äter frukost tillsammans


Den sovställningen ser ju inte skön ut :)


Kommentarer
Anonym Skrev:

Det finaste som finns är väl röda katter det också, så grymt fina.. Och jag kan ju inte annat än säga att din lilla plutt var otroligt söt.. :)

2009-11-22 @ 15:27:10
URL: http://Emlize.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: