Sömnproblem

Blir så trött när jag inte kan somna, igår natt sov jag inte många timmar, var helt slut hela dagen och längtade efter sängen hela dagen, när jag går och lägger mig, kan jag inte somna. Så gick upp igen och diska lite och kolla på tv, så gick jag o la mig vid 2 igen, kunde inte somna då heller så somna väl halv 3 - 3, så hade jag ställt klockan på 10 för jag inte vill vända mer på dygnet.Tycker det är så konstigt att jag inte kan somna längre, för när jag väl somnar så sover jag.

Bebis har varit väldigt lugn idag, hn är nog trött :) Men jag måste känna någon spark lite då och då annars bli jag orolig. Ska snart gå och fixa iordning mig, ska ner till arbetsförmedlingen senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: