Sjuk

Usch vad jag hatar o va sjuk. Är jätte hängig och har feber och täppt i näsan. Har sovit jätte dåligt inatt, vi gick o la oss lite efter tio, vid tolv gick jag upp och drack vatten och laga mat för jag hade inte lyckats somna än. Sen lyckas jag somna, vakna vid 2, drack vatten och kissa, vakna vid 4 drack vatten och kissa. Sen lyckades jag iaf sova till 10 innan jag va tvungen o gå upp nästa gång, men jag gick o la mig igen och sov till 12.

Jag har så ont i hela kroppen, som tur var så har jag min älskling som fick åka till apoteket o köpa värktabletter, vad skulle jag göra utan dìg? Så nu känns det iaf lite bättre, ska försöka vila så mycket som möjligt och dricka mycket vatten.

Det positiva är att jag känner bara av tandvärken ibland, så om jag har tur försvinner iaf den värken.

Kommentarer
Jenny Skrev:

Nä, nu är det inte långt kvar!:)

Du har inte heller jätte långt kvar, när har ni beräknad förlossning?



Kram

2009-11-25 @ 14:01:35
URL: http://waiting4u.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: