Rubrik?

Nej jag kommer nog aldrig bli helt nöjd med min bloggdesign, tänkte fortsätta ändra lite saker, men märkte att hjärnan inte fungerar som den ska, tror det har o göra med att jag fått så lite sömn sista nätterna. Usch jag ser verkligen hemsk ut under ögonen.

Förkylningen håller i sig, jag har snytit upp 2 toarullar på en halv dag, sen kom andré hem och hade med sig nässpray och näsdukar, tack min älskade.

Ska snart gå och lägga mig, även att jag blir irriterad för jag inte kan somna dom första timmarna, men bara o vänja sig, jag kommer ju inte direkt få mer sömn sen men det är det helt klart värt.


Kommentarer
Love Oliwers mamma Skrev:

Hej :)



Ja eller hur den är skit snygg :)



Kram Love

2009-11-27 @ 00:10:16
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: