Rosa

Nu är jag mer nöjd, gillar rosa mer än svart. Så nu vart det bättre, får väl se hur länge jag har det såhär :)

Jag har varit lite duktig idag och varit nere i tvättstugan och lagt i två maskiner. Älsklingen ringde o väckte mig så jag skulle börja tidigare idag, vi har ganska mycket tvätt idag. 5 maskiner. Tur att det finns två maskiner där nere annars hade det ju tagit jätte lång tid.

Min kära katt väckte mig tidigt i morse, vet inte vad klockan var med andré hade iaf gått upp. Stumpen hade världens dampryck och mjaua jätte högt hur många gånger som helst, jag fick damp på honom. Sen när han väl är tyst i någon minut ja då börjar han igen. Ville nästan avliva honom i den sekunden :)

Han är ju lite för tjock för att ligga där uppe, därför måste han ha bakbenen bakåt, ser inte bekvämt ut de där :)

Jag är jätte rädd för sen när bebis är här, för stumpen vill hela tiden ligga i vagnen och i spjälsängen, men det får han inte. Men när vi inte ser ligger han där ändå. Läste på aftonbladet häromdan att en katt hade lagt sig i barnvagnen när deras 3 månaders bebis låg där och katten kvävde bebisen, usch vad hemskt. Och stumpen vägen ändå 6 kg så han är ju en rejäl klump. Så kommer inte lämna barnvagnen med bebis i utan att ha koll på vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: