Romantisk middag

Eftersom det är helg och vi aldrig äter nått speciellt på helgerna tänkte vi att idag ska vi äta fläskfilé som legat i rödvinsmarinad sen igårkväll, råstekt posatis och rödvinssås. Det var ju underbart gott, det ska vi äta på våran 3 års dag :)

Efter maten var jag så himla trött så sov 2 timmar från 20-22. Rätt skönt men nu kommer jag nog ha svårare att sova sen när vi ska gå och lägga oss.

Måste ju visa bild på dom nyfödda kattbebisarna, när vi var där igår och hälsade på så tog jag med mig kameran för att fota dom små liven. Endast 1 och en halv dag gammla.



Mamman tycker jag är väldigt liten, hon ser nästan ut som en kattunge i storlek, tänk då så små dom är :)



Dom små pluttarna, syns inte att dom är syskon för alla är så olika :)



Den vill jag ha, som låter mest när man tar upp den :)


Kommentarer
Matilda - Snart 2barns mamma! Skrev:

Gud så söta! Jag vill också ha en katt! ;) Har övertalat sambon om att vi ska skaffa en siames men mot sommaren då bebis hunnit bli lite större ;)

2009-11-22 @ 12:33:18
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Janina Skrev:

Naaw, så söta! Jag är väldigt svag för röda katter^^ Tyvärr finns inte min röda hane kvar hos mej ;(

2009-11-22 @ 12:40:06
URL: http://janinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: